Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

donderdag 27 januari 2011

Wie is de Mol (2)

Dat was het: weer een aflevering, weer een grote Mol van mij weg.
Raar, maar eigenlijk ben ik er wel blij om: hoe vaker een grote Mol van mij weggaat, hoe beter ik weet wie de Mol WEL is. Maar ja, voor wie ga ik nou..
1. Mensen die de Mol niet zijn. In dit seizoen: Jan, Art, Patrick, Karin, Hanna.
2. Mensen die de Mol kunnen zijn: Soundos, Pepijn.
3. Mijn hoofdmol: Anna, Miryanna, Horace.
Wie er volgende week uit moet, als het aan mij lag: Patrick, Karin of Pepijn. Nee, Karin eigenlijk niet, omdat ik die totaal niet verdenk. Hoewel.. ja, ik denk dat ze de volgende aflevering niet haalt.
Patrick/Pepijn, ze deden altijd al verdacht, maar nu op zo'n manier, dat het weleens mollenstreken kunnen zijn! Of ze de mol zijn? Wel, ik denk het niet, ze hebben iets te veel de aandacht op zichzelf gevestigd..
Lastig, volgend jaar moet gewoon Rik van de Westelaken meedoen, of Martijn Krabbe. Waarom? Geen idee, lijkt me geinig.

Maar wat nu, wat nu, wat nu. Eerst maar morgen twee toetsen maken, dan bijles, uitrusten, naar een verjaardag, uitrusten.. En dan maandag weer van het begin af aan kijken.
Of ligt het daar aan? Dat ik zo gefocust ben, dat ik het hele plaatje niet zie. Voorgaande jaren was ik minder actief en had ik het eerder goed..
Puntje voor volgend jaar. (:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten