Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

vrijdag 5 november 2010

First things First

Lang heb ik nagedacht: zou ik wel, of zou ik niet een site voor m'n blogs maken?
Op z'n lekker Rotterdams: waarom niet!
Wel, zo'n site moet je onderhouden, regelmatig wat nieuws erop zetten, iets boeiends erop zetten, je blogs promoten (want het is toch wel erg leuk als jij niet de enige bent die je tekstjes leest), je publiek verbreden, tevreden houden, aan het denken zetten.
Toch dacht ik: ja, ik wil een aparte site! Logische vraag is dan: waarom?
Wel, ik heb Hyves (big suprise als een Nederlander (= ), en daar kan je inderdaad blogs op zetten. Toch doe ik dat niet al te vaak: mijn meesterwerken moeten daar alleen op, vind ik. Toch heb ik wel iedere week wat te melden (of niet, maar dan doe ik alsof). Het kunnen ook kleine dingetjes zijn, wat ik op de fiets meemaak als ik naar school fiets of iets dergelijks. 
Het is ergens ook wel een uitdaging: als ik ongeveer elke week iets wil posten, moet het toch van enige kwaliteit zijn, toch? Ik bedoel: ik kan wel beschrijven hoe ik wakker word, maar daar zit niemand op te wachten (mocht toch iemand denken: "Ja, ik wil dat wel weten!", dan hoef ik het niet te weten).
Dit dan als kleine inleiding, binnenkort zal er vast wel een meer boeiend verhaal verschijnen!
Miek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten