Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

woensdag 7 december 2011

De NS (2)

Soms dan reis je met de trein en denk je: wat gebeurt er me nou weer! Zo heb ik echt een paar geweldige citaten gehoord!
  • (in de sneltrein van Amsterdam CS naar Breda): "We komen nu aan op Den Haag laan van NOI en zullen nog stoppen op Den Haag Hollands Spoor, Driebergen-Zeist, Schiedam, Rotterdam Centraal en Breda" 
  • (op Rotterdam CS, waar de stoptrein naar Hoek van Holland normaal van spoor 1 vertrekt): "Dames en Heren: de stoptrein naar Schiedam centrum, Vlaardingen, Maassluis en Hoek van Holland van [tijdstip] vertrekt van spoor 16.
  • "Het volgende station is Schiedam - Rotterdam West. Station Schiedam - Rotterdam West." korte stilte "Dit station heet tegenwoordig Schiedam Centrum"
  • En vind u checkie-in, doet u dan ook checkie-uit.

De NS is hartstikke leuk en gezellig, als ze maar de stroomstoringen rond Rotterdam en rond Utrecht oplossen. =D

1 opmerking: