Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

donderdag 1 december 2011

Update (2)

Man man man, wat vliegt de tijd voorbij! Het lijkt pas gisteren dat ik aan het nieuwe blok begon. Of nee, eigenlijk niet. Het voelt meer alsof het eind september is en dat je toe bent aan vakantie, terwijl die net achter de rug is.
Drie weken had ik mijn toetsweek en de resultaten zijn positief: ik wacht nog op een cijfer, maar de rest is een ruime voldoende. Blok twee is lekker rommelig van start gegaan met verkeerde cursuscodes (ja, denk maar niet dat een vak op je rooster betekent dat je het mag volgen, eerst moet je je inschrijven), later gestarte keuzevakken, slordige docenten en een achterstand van Wiskunde en Cultuur 2-2. De docente is namelijk ziek, waardoor we al drie lessen missen (van de acht die we er uiteindelijk krijgen). Kortom: stress! Want wat moet er nu precies gebeuren?
Dan is ook nog stage begonnen, dus moet de handleiding gelezen worden, alle 91 pagina's, leerdoelen/leervragen bedenken, stage voorbereiden en uitwerken..
En dan nog een blog bijhouden en mijn lieve vriendinnetje niet achterop stellen, het is me wat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten