Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

dinsdag 28 augustus 2012

Miek en het nieuwe schooljaar

De vakantie loopt nu langzaamaan ten einde. Uitgerust aan het nieuwe schooljaar beginnen.
Een nieuw begin, nieuwe voornemens, nieuwe spullen. 

Op mijn mp3-speler (nee, ik maak geen grapje, ik bedoel geen Ipod en ik gebruik ook mijn telefoon niet om muziek te luisteren: ik gebruik echt een mp3-speler) heb ik al wat nieuws neergezet, maar ik ben nog van plan om er eens goed naar te kijken en te luisteren. Weer eens wat anders horen dan mijn standaard.
Nieuwe kleren gekocht met mijn meiske, met voor mij een nieuwe kleur: roze! Ik wil nog schoenen kopen, maar dat heeft minder haast. 
Bij de nieuwe outfit hoort natuurlijk ook een nieuw kapsel! Geen middenscheiding meer, maar een schuine, met een schuine lok. Ook is het weer iets korter. Net boven de schouders, dat vind ik toch het prettigst denk ik.
Geen nieuwe kamer, geen nieuwe indeling, maar de muren heb ik wel veranderd. Er hangen nu nog veel meer foto's aan de muren. Aan het begin van de vakantie heb ik alles goed schoongemaakt, en dat ga ik deze week weer doen.
Ook geen nieuwe etui, maar wel eentje extra. Vorig jaar had ik er al een voor mijn pennen/potloden en een aparte voor de markeer- en whiteboardstiften, nu heb ik er nog een extra voor mijn passer. Het hoesje was namelijk kapot gegaan, en ik ging daarom op zoek naar het kleinste euitje (dat ik voor het mooie toch net wat groot vind). Er zit ook een extra passer in, die het totaal op twee grote en een kleine brengt, om het etuitje goed te vullen.
Nieuwe schoolboeken besteld, samen met nog een boek: Rijbewijs B / Deel Theorieboek + Cd-Rom van de ANWB. Met de gezondheid van mijn vriendin is het verstandig als ik kan rijden en het is handig voor later. Ik heb nog geen precieze planning gemaakt, maar ik zou wel graag voor het einde van het schooljaar een leuk gekleurd autootje willen besturen. 

Voor deze blog heb ik het plan om elke vrijdag wat te posten over school of over de wiskunde, en verder laat ik het de vrije loop. 
Ik heb er weer zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten