Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

zondag 9 september 2012

Samen, jij en ik

Kijkend naar alle sterren
jij en ik, samen
besef ik hoe klein ik ben
hoe groot alles is

Kijkend naar alle sterren
samen, jij en ik
weet ik dat ik niks kan doen
niks kan genezen

Kijkend naar alle sterren
jij en ik, samen
weet ik dat ik iets kan doen
jou laten lachen

Bij mij mag je wegkruipen,
samen, jij en ik
kunnen we de wereld aan
daar geloof ik in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten