Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

vrijdag 19 april 2013

Spreuk

"De grootste vorm van tolerantie is intolerantie"

2 opmerkingen:

  1. Ik heb deze al eens eerder gehoord volgens mij. Nu denk ik er even over na en vind het behoorlijk moeilijk :p. Dus ik geef mijn redenering even:

    dit wil zegggen dat je zodanig open bent en zegt van: 'jaja, maakt niet uit, doe maar. alles is goed.' zodat mensen zich niet meer veilig voelen omdat ze denken dat je eigenlijk geen gevoel hebt en het je niet eens kan schelen.

    iets in die richting?
    Correct me if I'm wrong.
    Of zeg het als ik het juist heb, want ik ben nieuwsgierig. :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit klopt helemaal! Als je zo tolerant bent dat je alles accepteert, ben je onverschillig, waardoor je weer intolerant wordt.

      Verwijderen