Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

donderdag 10 februari 2011

Wie is de Mol (3)

En weer een week voorbij zonder dat er iemand naar huis ging!
Eigenlijk moet ik dit zaterdag pas schrijven, dan heb ik de aflevering van deze en vorige week nog eens bekeken, dan heb ik tenminste wat zinnigs te zeggen..
Hoe dan ook: ik heb me doodgelachen!
"Grote plank daar, nee, daar moet Kleine Plank, ga buitenom" Tja, het is alleen grappig als je het hebt gezien..
Maar.. Jan zat vooral op Soundos, en raad eens wie er vorige week wegging.. Jan!
Deze week kregen Pepijn, Soundos en Karin een groen scherm, wat mij de informatie geeft dat Patrick, Art of Anna een rood scherm had. 
Ja, zaterdag komt er een echt Wie-is-de-Mol verhaal, met hints, aparte gedachtespinsels en misschien wel verborgen aanwijzingen.

Ik kan natuurlijk ook zaterdag mijn wiskunde maken..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten