Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

woensdag 25 mei 2011

Haiku (3)

Ik zat in de tram
tramconductrice loopt langs
en ziet de kubus

ze zag mij eerder
ruim een maand geleden zelfs
die vrolijke vrouw!

een kort praatje volgt
vol bewondering kijkend
hoe ik hem oplos

Wat haltes verder
uitstappen, overstappen
nog even zwaaien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten