Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

zondag 29 mei 2011

Haiku (7)

Lieve zachte wind
speelt met mijn gewassen haar
brengt het in model

Hard werken aan school
Veel opdrachten uitwerken
Kijkend naar buiten

Zo, dit was het dan. Iedere dag heb een (dubbele) haiku geschreven. Het ging me beter af dan ik dacht, hoewel ik een beetje van de opdracht afweek, ik schreef niet enkel over het weer. Nou ja, ik vond het leuk, daar gaat het om! Maar wat nu? Ik denk dat ik nu 7x iets kleins, iets niet-opvallends, in detail ga beschrijven. Ja, dat is wel leuk, denk ik. Maar nee, niet elke dag, dat wordt iets te veel van het goede. Ach, ik zie wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten