Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

zondag 6 mei 2012

Let it Rock!

"Weet je wat ik mij nu pas bedenk? Ik ben in 2011 en ik heb dat ene nummer niet gehoord, hoe heet hij nou..."
Mijn meiske kijkt me verbaasd aan. De Hitzone Best Of staat op, en de jaren 1999 tot 2011 zijn al voorbijgekomen. 
"Welk nummer bedoel je?"
"Ja, die ehm.. hoe heet hij nou! Nana nana, nana.. iets met I'm gonna rock, nana.."
Ik denk weer na, en zie stukjes van de clip voor me. Zwart, groene lichtflitsen, en heel vaag de beat. 
"Er zat een rapper in, en die was lelijk, maar dan ook echt lelijk!"
Ze noemt wat namen van lelijke mensen, en steeds zeg ik dat deze rapper lelijker is. Ik besluit wat te gaan googelen op I'm gonna rock, maar daar komt niets uit.
"Ik ga gewoon rapper in, dan moet ik hem wel vinden! Zo gezegd, zo gedaan, en ja hoor, ik vind hem.
"Hij heet Lil Wayne, dat was het!"
"Gatver, hij is echt lelijk! Weet je nou al hoe dat nummer heette?"
Na een kleine zoektocht vond ik het nummer: Let it Rock. Wat een lelijke rapper al niet met je doet!


1 opmerking: