Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

woensdag 23 mei 2012

Under Construction

Zo, het heeft even geduurd, maar nu is het zover: een volledige update van mijn blog! Met dank aan mijn meiske voor het maken van de header, de achtergrond, het samenhangend geheel en de brainstorm voor mijn nieuwe labels.
Ja, dames en heren, ik heb de labels veranderd! Hier even een overzicht.

 In Cultuur en Maatschappij vind je blogs over politieke en maatschappelijke kwesties. Hier staan onder andere de nieuwsrubrieken.
In Highlights en Hersenspinsels vind je mijn allerbeste blogs, al zeg ik het zelf. 
Als je geen tijd hebt om alles van mij te lezen, bekijk dan eerst dit label.
In Humor en Ontspanning kun je lekker lachen. Het is een afwisseling van grappen, stukjes tekst en afbeeldingen.
In Liefde en Seksualiteit lees je alles wat ik heb geschreven over mijn meiske, maar ook over (homo-) seksualiteit en de coming-out-day.
Miek Myself and I is een nieuw onderwerp. Hierin word ik geïnterviewd over onderwerpen die dicht bij me staan.
In Movies and Music vind je blogs voor als je niet zoveel wilt lezen, maar vooral wilt luisteren.
In Proza en Poëzie staan alle limericken, haiku's en andere vormen van poëzie die ik heb geschreven. 
In Reclame en Recensies vind je al mijn meningen over films, muziek, krantenartikelen, bedrijven, tijdschriften..
In Studie en Wiskunde staat alles wat ik heb geschreven over de middelbare en hogeschool, 
maar ook de rubik's cube en wiskundige uitspattingen komen erin voor.
In Vakantie en Reizen kun je lezen wat ik allemaal doe in vakanties en waar ik heenreis en wat ik dan beleef.
De laatste, Vrienden en Persoonlijk, is een verzameling van blogs waarin mijn vrienden een rol spelen, en blogs die specifiek over mij gaan.

Een nieuwe indeling, hopelijk wordt het minder zoeken. Kun je iets toch nog niet vinden? Kijk dan eens bij "Welke blog van mij zoek je?"

1 opmerking: