Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

zondag 7 oktober 2012

The Silents of the Lambs

Laatst zag ik de thriller  The Silents of the Lambs. Ik moet zeggen: een van de geweldigste thrillers die ik ooit heb gezien!
Het verhaal gaat over Hannibal Lecter, een seriemoordenaar die opgesloten zit in een zwaarbeveiligde psychiatrische inrichting in Baltimore. Hij is een uiterst intelligente en gesofisticeerde man. 
De FBI benadert hem om zijn hulp te verkrijgen bij een andere lopende zaak, namelijk de zoektocht naar de actieve seriemoordenaar "Buffalo Bill". Hannibals inzicht in de menselijke geest van een seriemoordenaar zou ervoor kunnen zorgen dat deze "Bill" wordt opgepakt.
Veel meer zal ik er niet over uitweiden, maar ik kan je wel vertellen dat het spannend wordt met een plottwist, geweldige scenes en prachtig acteerwerk.
Een aanrader om te zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten