Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

donderdag 14 april 2011

Whaat, is hij homo?

In Wat als... eindigde ik met een stukje over de serie Frasier, met de acteur David Hyde Pierce.
Hij doet zijn werk echt geweldig, goed gespeeld! Behalve Niles, is er nog een hetero personage die in het echte leven niks van vrouwen moet hebben: Bulldog! In de serie speelt hij een omroeper van de radio die het sport presenteert, en ondertussen volop van de vrouwen geniet. Goed gespeeld!
Een andere goede vrouwenjager is Barney uit How I Met Your Mother. De acteur, Neil Patrick Harris, is in het echte leven homoseksueel, iets dat je niet zou zeggen als je de serie kent. Harris speelde ook eens in Glee, als Bryan Ryan.
Een andere hetero in Glee, maar niet in het echte leven, is Sue Silvester, gespeeld door Joyce Wischnia, die in de L-word een lesbische advocate speelt. Een andere actrice in de L-word is
Alexandra Hedison, die van hetero naar lesbienne gaat.
Een andere bekende lesbienne, Ellen DeGeneres, bekend van de serie Ellen en haar talkshow. Ellen had een relatie met Hedison. Tegenwoordig is Ellen getrouwd met Portia de Rossi, bekend van Better of Ted als Veronica. 

Nu heb ik lang niet alle homoseksuelen opgenoemd, dit is slechts een begin.  
(Luke McFarlane van de serie Brothers and Sisters, Robert Gant van Queer as Folk, John Barrowman van Torchwood en Doctor Who, Darryl Stephens van Noah's Arc,  Russell Tovey van Doctor Who, Cheyenne Jackson van Ugly Betty)

Wat ik hiermee wil zeggen? Niks, dat tv kijken leuk is. =)

2 opmerkingen: