Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

vrijdag 8 maart 2013

Miek en klefheid

"Ik hou van jou en wil jou nooit meer kwijt, jij bent heel mijn wereld en wij zijn perfect" 
Wie kent het niet? Zo'n klef stel op sociale media (of misschien nog erger: in het echte leven) dat elkaar elke vijf minuten laat weten hoe erg ze verliefd zijn. Zo klef, dat je er bijna gek van wordt. 
Natuurlijk, je mag laten weten dat je een relatie hebt en dat je nog steeds stapelverliefd bent, maar er zit een verschil tussen een lief berichtje en een klef berichtje.

Dingen die je wel tegen elkaar zegt, maar niet op internet zet:
1) "Ik hou van jouw kusjes, ik wil er nog een!"
*geeft kusje*
"Ik wil nog een kusje!"
"Je hebt er net eentje gehad!"

"Dat was geen kusje, dat was een stukje hemel"

2) "Gaan jullie straks uit eten? Dan moet je echt goed eten. Kies het lekkerste uit!"
"Het lekkerste heb ik al, dat is mijn vriendinnetje."

3) "Mijn hart gaat sneller kloppen als ik je zie, dat voel ik gewoon!"
"Ik voel mijn hart niet, ik heb geen hart."
"Oh nee, hoe komt dat!"
"Jij hebt mijn hartje."

Gelukkig plaats ik nooit kleffe dingen online ;-)

2 opmerkingen: