Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

woensdag 6 maart 2013

The Piano Guys

The Piano Guys is een coverband die echt prachtig werk aflevert. Ik heb ze al eens aan gehaald in DEZE en DEZE blog, maar ik vind ze zo goed, dat ze een aparte blog verdiend hebben! 


6 opmerkingen:

  1. Ik volg ze ook al een hele tijd en ze zijn heel erg goed. Ben echt verliefd op hun muziek. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn zo goed! Van slechte nummers maken ze goede nummers, en van goede nummers maken ze mooiere nummers!

      Verwijderen
    2. Helemaal mee eens! Vind jij Over The Rainbow/Simple Gifts ook zo prachtig? En What Makes You Beautiful hebben ze ook zo mooi uitgewerkt! Dat liedje vind ik niet echt mooi, maar zij maken het echt heel mooi.

      Verwijderen
    3. Ik vind Over The Rainbow zo mooi! (net als eigenlijk alle andere nummers). Whay Makes you Beautiful vind ik als origineel echt drie keer niks, maar ze hebben het leuk gedaan als cover. :-)

      Verwijderen
  2. Ik vind die met die cello zo grappig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Elke keer kijk ik naar de clip en moet er steeds op lachen! Het is ook zo'n lief liedje met een leuk deuntje :)

      Verwijderen