Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

vrijdag 18 november 2011

Facebook

In de nacht van woensdag op donderdag gebeurde iets wat niemand ooit voor mogelijk had gehouden: ik werd lid van Facebook. Dit ging niet zomaar: ik moest en zou Facebook aanmaken om 00.00 op 17 november. Waarom? vraag je je af. Wel, mijn lieve vriendinnetje zeurde al maandenlang dat ik Facebook moest hebben, en telkens gaf ik hetzelfde antwoord: "nee, daar doe ik niet aan." Tot ergens in september, toen bedacht ik dat het niet eens zo'n slecht idee was. Maar ja, zomaar Facebook aanmaken? Nee, natuurlijk niet! Ik wist het al vrij vlot: op haar verjaardag, als een verrassing, zal het gebeuren.
Dagen, weken gingen voorbij, en steeds dezelfde vraag. "Nog 1 maand en 3 weken," zei ik tegen mijn medestudenten. "Nee, ik zal nooit Facebook nemen," zei ik tegen haar. Toen het eindelijk zover was, vond ze het wel heel leuk. "Je loog tegen mij," grapte ze.
De eerste dag had ik al over de 100 vrienden en ik zit nu boven de 150. Go Miek!

ps: dit kreeg ik toegestuurd: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten