Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

maandag 7 november 2011

"Zoals bijvoorbeeld" (3)

Weet je waar ik echt, maar dan ook echt niet tegen kan? Incorrect Nederlands, zeker als heel Nederland het zegt!
De ergste zinnen:
  • Ik heb nooit geen tijd
  • Hij is groter als jou
  • Die meisje is lang
  • Jij weet toch/ik zweer
  • koop drie producten, zoals bijvoorbeeld (...)
Ja, ik heb het weer over de ongeaccepteerde tautologie (lees deel 1 en deel 2 als je geen idee hebt waar ik over spreek). Want het is weer zover: is Nederland eindelijk weer gezegend met correctere reclames (want geloof me: ze moeten echt eens opletten met wat ze zeggen), komt Optimel er weer mee!

Dames en heren, laat ik even duidelijk zijn: "zoals bijvoorbeeld" is hartstikke fout!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten