Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

vrijdag 11 november 2011

Komt een vegetariër in de kebabzaak..

Donderdag, 10u 's avonds. Met twee jongens zat ik in de auto. "Ik heb trek in kapsalon," zei de een. "Ja, goed idee, dat gaan we halen!" zei de ander. Zo gezegd, zo gedaan. We stapten de kebabzaak binnen. "Een kapsalon alsjeblieft," zei de een mannelijk. "Voor mij ook een kapsalon," zei de ander, zo mogelijk nog mannelijker. "En wat wil jij?" werd er gevraagd. Met een klein lachje zei ik: "Kan ik een kapsalon krijgen zonder vlees?" Ik werd een beetje raar aangekeken, maar het kon. En geloof me: het was me toch lekker! Een patatje met kaas, knoflooksaus en sla, heerlijk. Wat ik ook aardig vond, was dat het voor mij goedkoper was. Zeven euro met vlees, vier euro zonder. Dankjewel, kebabzaak Hewal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten