Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

maandag 10 oktober 2011

"Zoals bijvoorbeeld" (2)

In november plaatste ik de blog "Zoals bijvoorbeeld", over een reclame waarin Hind deze ongeaccepteerde tautologie zei. Het kan aan mij liggen, maar slechts enkele dagen na het plaatsen van deze blog, verdween de reclame van de buis. Ik dacht dat ik iets had bereikt, dat er op wonderbaarlijke wijze bij de makers van die reclame de boodschap was doorgedrongen dat er incorrect Nederlands gesproken werd, dat Hind zelf ook maar van de buis moet verdwijnen.
Helaas, want de reclame is terug op TLC. En, om het nog erger te maken: Etos heeft de ongeaccepteerde tautologie overgenomen! In de reclame gaat het over make-up met korting (ja, ik weet het: in reclames gaat het wel vaker over korting).
Dames en heren: Zoals bijvoorbeeld is hartstikke fout!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten