Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

woensdag 19 oktober 2011

Things to do: Woensdag

Vandaag heb ik minder hard gewerkt dan gisteren, om eerlijk te zijn. Ik had meer behoefte aan vakantie dan aan school. Nou ja, dat mag ook wel in de vakantie. =D
Ik heb de documenten en notulen van Diversiteit op School gelezen en tips bij elkaar gehaald. Toen was het tijd voor de Sims en een middagdutje tegen de hoofdpijn.
Morgen werk ik niet aan school, dan zit ik voor een uur of acht in de trein. Waar ik dan heenga? Gewoon, naar Haarlem, Den Haag, Middelburg en 's-Hertogenbosch. Ik wil het geld eruit halen van mijn studenten-ov, het voordeel eruit halen. Bovendien vind ik het leuk om met plaatsnaambordjes op de foto te gaan, te reizen en om eens wat leuks te doen met mijn beste vriendin. In de winter zijn we van plan om naar Assen, Lelystad en Arnhem te gaan. Vorig jaar gingen we al naar Leeuwarden, Groningen, Zwolle en Utrecht en ik ben al in Maastricht geweest, oftewel: de twaalf hoofdsteden van de provincies! Ik heb er zin in! =D

Zo ziet mijn lijstje er nu uit:
Hoe dan ook, dit is nu mijn lijstje:
+ Probleemaanpak
- opgaven nakijken
- maken tot hoever ik wil
+ Diversiteit in de School
- notulen doorlezen
- tips opzoeken
+ Gebarentaal
- gebaren leren (dvd en het boekje)
+ Didactisch Practicum
- de vier hoofdstukken lezen en belangrijke dingen onderstrepen
+ Vakdidactiek 2A
- lesvoorbereiding van een heel hoofdstuk maken
- "vlaggen" zetten bij bepaalde opgaven (inclusief uitleg)
- logboek digitaliseren
+ Wiskunde&Cultuur 2-1
- Architectuur opdracht voorbereiden (PowerPoint maken?)
- Poster opdracht maken
- Logboek bijhouden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten