Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

dinsdag 18 oktober 2011

Things to do: Dinsdag

Wel, het is dinsdag, en weer een productieve dag! Voor Wiskunde&cultuur heb ik mijn logboek af en heb ik een begin gemaakt met de poster, tot ik boos werd op een programma. Verder heb ik nog wat nagekeken en gemaakt van Probleemaanpak. Aangezien de werkwijzer niet klopt, ga ik de moeite niet nemen om de hele reader (tot en met opgave 56) te maken, ik zie wel hoe ver ik kom.
Morgen is het belangrijk dat ik ga werken aan Diversiteit op School en dat ik eens mijn uren opschrijf van de Introductieweek!

Zo ziet mijn lijstje er nu uit:
Hoe dan ook, dit is nu mijn lijstje:
+ Probleemaanpak
- opgaven nakijken
- maken tot hoever ik wil
+ Diversiteit in de School
- notulen doorlezen
- tips opzoeken
+ Gebarentaal
- gebaren leren (dvd en het boekje)
+ Didactisch Practicum
- de vier hoofdstukken lezen en belangrijke dingen onderstrepen
+ Vakdidactiek 2A
- lesvoorbereiding van een heel hoofdstuk maken
- "vlaggen" zetten bij bepaalde opgaven (inclusief uitleg)
- logboek digitaliseren
+ Wiskunde&Cultuur 2-1
- Architectuur opdracht voorbereiden (PowerPoint maken?)
- Poster opdracht maken
- Logboek bijhouden

Nu ga ik lekker een spelletje spelen en uitrusten. Het is immers vakantie! =D

2 opmerkingen: