Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

zondag 30 oktober 2011

De zin tot schrijven

11 oktober is voorbij, en daarmee in zekere mate ook de zin tot schrijven. Het hoeft niet meer elke dag, dus waarom zou ik het dan doen? Mede daarom heb ik besloten om mezelf een push te geven. Elke week minimaal drie blogs, waarvan minstens een uit de volgende categorieĆ«n: 
  • lijstje
  • gedicht (bij voorkeur een haiku of limerick)
  • muziek
  • reclame
Zo om de dag schrijven, denk ik. Dat moet lukken, ik beleef genoeg leuke dingen! =D

2 opmerkingen:

  1. Je kunt nu ook met blogs af gaan tellen tot mijn verjaardag. En daarna tot sinterklaas, kerst, oud & nieuw... :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bijna drie weekjes elke dag over het liefste meiske schrijven, dat is geen slecht idee! =D

    BeantwoordenVerwijderen