Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

zondag 9 oktober 2011

Aftellen: het rijtje afmaken

Ik dacht dat ik er wel zo'n beetje was, dat mijn rijtje compleet was:

Ik moet er minstens eentje aan toevoegen: zoƶseksualiteit, ook bekend als bestialiteit of dierenseks.Een korte zoektocht geeft geen nieuws waarmee ik wat kan, op Wikipedia na. In Nederland is seks met dieren verboden. Logisch, lijkt mij, aangezien het dier niet kan zeggen of hij/zij het fijn vindt. Laten we even aannemen dat een man seks wil hebben met een paard, dat praat wat makkelijker. Dan moet de man eerst een erectie krijgen, hoe doet hij dat dan? Denkt hij aan een mooie vrouw (of man, je weet het niet..) of denkt hij aan het paard? Op een wijze heeft hij een erectie, en dan? Gebruikt hij een condoom, glijmiddel.. En dan, hoe komt hij aan het paard? Is het van hem, staat het in de wei of in een stal? Moet het een specifiek paard zijn (want men wilt ook niet met iedereen het bed delen) of maakt het niet uit? Nou ja, de man is bezig en het paard stribbelt niet tegen en na afloop gaat de man weer terug naar huis. Heeft hij dan een man/vrouw met of zonder kinderen of is het een alleenstaand persoon? Stel dat hij een partner heeft, vertelt hij dan dat hij seks heeft gehad met een paard? 
Nee, ik snap niet hoe het werkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten