Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

maandag 20 februari 2012

Schema

Nog een week tot de vakantie, en ik heb het helemaal uitgedacht: elke dinsdagavond maak ik Algebra, elke vrijdagmiddag maak ik Algebra en Lineaire Algebra. Dan heb ik elke woensdagmiddag vrij om stage uit te werken en kan ik donderdag wat doen aan Vakdidactiek. Het weekend heb ik dan vrij om tijd te maken voor mijn lieve meisje, want ik mag haar niet negeren!
In de vakantie wordt het vooral Psychologie lezen en stage uitwerken. Verder ben ik nog van plan om door Nederland te reizen, ga ik zwemmen met mijn vriendinnetje en niet te vergeten: samen naar de musical Kruimeltje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten