Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

dinsdag 28 februari 2012

Oral-B

"Zal hij het zijn, de ware? De man van je kinderen.." blabla, dan moet hij je eerst zien. En dat kan met Oral-B! Zorg voor schone en witte tanden, dan zal hij mij zien (nieuwsflash Oral-B: ik ben niet op zoek! Zeker niet naar een vent, en ook niet naar een dame, want ik heb de mijne al! =D), met mij praten, we spreken af, we worden een setje, gaan trouwen, krijgen kinderen.. En dat allemaal omdat ik mijn tanden heb gepoetst! En niet zomaar een product, maar met Oral-B! 
Vergezocht? Ja, dat zeker. Van deze tijd? Nee, dat niet. Kijk maar naar deze reclame.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten