Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

donderdag 1 maart 2012

Update (4)

En tada, een nieuwe lay-out! Opnieuw gemaakt door mijn lieve meiske. De kleuren van de gayvlag en een kubus: als je mij ooit wil uitbeelden in plaatjes, dan ziet het er zo uit.

Het is nu vakantie, en na dagen lekker samen zijn met mijn lief, heb ik ook aan school gewerkt. Zo heb ik Algebra en Lineaire Algebra al af, heb ik mijn verslagen van Vakdidactiek en Stage bijgewerkt en heb ik mijn les voor maandag tot in de puntjes voorbereid. Hard gewerkt, maar ik voel me nu wel voldaan.

Mijn ambitie voor wiskunde is aan de grote kant, en lees er daarom ook boeken over. In het boek "De man die kon Rekenen" ging het over de vier vieren. Met vier vieren kun je alle getallen maken t/m 100, op slechts vijf getallen na. Hierop bedacht ik: ik wil een klok met enkel en alleen de vier vieren. Helaas ben ik deze (nog) niet tegengekomen, en als ik hem nog niet tegen ben gekomen als ik een huis met studeerkamer heb, laat ik er eentje maken! =D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten