Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

woensdag 7 maart 2012

Op een rode motor

Op een rode motor scheurt ze voorbij, Stef. Afkorting van Stephanie, Stef klinkt stoerder. Een rood leren jasje heeft ze aan, een donkerblauwe spijkerbroek en een bruine tas van Converse. Onder haar donkere helm pieken wat haartjes uit. Achter haar zit haar vriendin, stevig tegen de bestuurder aangedrukt. 
Daar gaan ze, op weg naar hun Loft in het betere gedeelte van Rotterdam. Daar kun je wel openlijk gay zijn. Thuis speelt vast hun zoontje Stijn met de blokken duplo die hij van oma en opa heeft gekregen. Hij is geadopteerd, omdat het in die tijd makkelijker was dan een echte moeder en "adoptie"moeder. Gelukkig is dat tegenwoordig beter geregeld: ze willen er dolgraag nog een kindje bij.
Stef werkt bij het Ministerie, maar vandaag heeft ze vrij. Dat mag ook wel, want het is nog een volle baan om het huishouden enigszins te runnen. Gelukkig heeft ze al boodschappen gedaan bij de Albert Heijn, en straks zal ze gaan koken. Spaghetti, omdat Stijn daar zo dol op is. Op woensdag heeft ze ook de tijd om haar vriendin van het werk op te halen. Dat scheelt weer een ritje met het openbaar vervoer.
Straks, als ze thuiskomen, zal Dave naar huis gaan. Hij is een goede vriend van het stel en past op Stijn, samen met zijn dochtertje.

Op een rode motor scheurde er een vrouw voorbij, samen met iemand achterop. Wie zijn ze, waar gaan ze heen, wat voor leven leiden ze?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten