Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

vrijdag 9 maart 2012

Wie is de mol - 2012

Zo, daar zitten we dan. Ik kijk je aan, maar je kijkt niet terug. Je hebt het leuk gedaan, dat meen ik oprecht. Een beetje overdreven en overduidelijk, maar ik denk dat je gewoon zo bent, het is jouw persoonlijkheid. Jammer dat ik het niet bij het rechte eind had, maar ik kon jou niet verdenken. Na 10 jaar dit programma te hebben gekeken, hebben mijn hersenen een driedubbele doordenk bodem ontwikkeld. Je deed verwacht, maar niet onopvallend genoeg om in mijn ogen te mol te zijn. Je moest juist actief meedoen, en stiekem, heel geniepig, de hele boel saboteren. Je was een mol voor beginnende fans: je doet verdacht, dus je bent verdacht, dus je bent de mol. 

Voortaan zal ik minder mensenkennis inzetten, en gewoon kijken naar wie er verdacht doen. Niet verder denken dan je oren lang zijn, zal ik maar zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten