Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

donderdag 2 februari 2012

Wie is de mol?(3)

Helaas: Marit is eruit. Weg theorie. Ik zal zeggen wat ik zag, hoewel het niet klopt.
Marit, Tim en Frits hadden drie scenes na elkaar als ze werden voorgesteld. Helaas helaas, het is gewoon toeval. Ik dacht dat ik het zag, zoals ik ook "het groene lijntje" zag, en dat Patrick niet in de camera keek..
Iets nieuws zoeken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten