Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

vrijdag 10 februari 2012

Zwart

Alles hier is zwart.

De zwarte mensen die hun zwarte handen in hun zwarte handschoenen verbergen. Het zwarte afval dat in zwarte vuilniszakken op de zwarte straten ligt. Langs de smerige, zwarte muren van de lange muren ligt zwarte sneeuw, hardhandig in een hoekje gedrukt.
Een zwarte man loopt over straat, gehuld in een zwarte broek en een zwarte jas. Over zijn vette, zwarte haren zit een zwarte muts. Met zijn zwarte ogen kijkt hij mij geniepig aan.
Misschien had ik hier geen regenboog-muts op moeten doen.

2 opmerkingen: