Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

maandag 3 december 2012

De mensheid

Er zijn veel dingen die ik niet snap, bijvoorbeeld:
  • waarom niet iedereen de kans wil grijpen om te leren
  • waarom sommigen tegen alles en iedereen zijn, tenzij het hun goed uitkomt
  • waarom het tempo van leven in Europa zo hoog is en rond de evenaar zo laag
  • waarom mensen elkaar bewust dodelijke ziektes doorgeven
  • waarom wij in Nederland een begroting opstellen terwijl we weten dat we er ons niet aan gaan houden
  • waarom er altijd meer geld uitgegeven wordt dan dat er is
  • waarom er oplossingen worden bedacht voor problemen die niet bestaan
  • waarom men altijd alles wil veranderen, terwijl het oude goed functioneert
  • waarom men vindt dat het vroeger beter was, terwijl er nu vooruitgang is
  • waarom er niet altijd het beste uit iemand wordt gehaald
  • waarom er niet altijd voldoening is met een 'prima', maar dat het perfect moet zijn
  • waarom mensen zo simpel zijn
  • waarom mensen zo ingewikkeld zijn
 Zo zijn er nog veel meer dingen, maar een ding snap ik wel:
Mensen zijn ingewikkeld en dat maakt de mensheid zo leuk! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten