Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

maandag 10 februari 2014

Nieuw jaar, nieuwe kansen

Het laatste bericht van mij was van eind oktober. Sindsdien had ik het druk met lesgeven, school, het einde van het jaar en de gebruikelijke drukte. Ik besloot om 'even' een pauze in te lassen.
Nu ik weer ga beginnen, kun je heel wat verwachten!


Deze pauze duurde tot begin februari. Na zo'n lange pauze hoort een nieuwe lay-out. Bij deze!
Mijn lieve vriendin heeft weer wat moois in elkaar gezet, waarvoor mijn dank. Ik vind het zelf erg leuk geworden.

Wat kun je verwachten nu ik weer ga schrijven?
+ Allereerst wil ik zo nu en dan het nieuws aanhalen. Niet alleen nieuws rondom homoseksualiteit (hoewel ik dat nog steeds belangrijk vind), ook het "gewone" nieuws. 
+ De laatste tijd ben ik met (wiskundige) origami bezig. Ook hier wil ik over schrijven. Hoe heb ik het gemaakt, wat is er mooi/leuk/bijzonder aan en welke wiskunde erachter zit. Want geloof het of niet: achter elke vouw zit wiskunde
+ Het dagelijks leven. Soms maak je gewoon wat mee dat verteld moet worden. Of ik maak niks mee en ik maak er wat leuks van. 

En natuurlijk wat er op mijn pad komt. Bereid je voor op een hoop verhalen!
Heel veel plezier met lezen, leven en hopelijk tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten