Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

woensdag 20 juli 2011

Die stomme...

Het is woensdag. Eigenlijk zou ik nu moe, moe maar wel voldaan, in mijn kamer moeten zitten. Zitten en genieten van het werk dat ik vandaag zou hebben verricht. Ik zou moeten genieten van de bijna 80 nieuwe foto's die aan mijn muren hingen. Eigenlijk zou ik nu vol trots moeten bloggen over mijn muren, allerlei foto's laten zien, verhaaltjes achter enkele foto's vertellen.. 
Maar nee, dat kan niet. Al twee dagen scheld ik op de postbode, noem hem "stomme postbode" en af en toe "lamlul", zeker als mijn broer in de buurt is (drie keer raden van wie ik dat woord heb geleerd). Zaterdagavond heb ik online foto's besteld. Dit heb ik vaker gedaan bij dit bedrijf, waarvan ik de naam (nog) niet zal noemen, en heb nooit problemen gehad. Het is goedkoop, snel, en goede kwaliteit, was mijn ervaring. Zaterdagavond besteld, met een beetje geluk maandag in huis, dacht ik. 
Maar helaas: maandag geen foto's op de deurmat. Sterker nog: de postbode is niet eens langs geweest! Het is dinsdag, en ik krijg een mail van het bedrijf. Een mail met mijn bestelnummer, mijn adres en de verwachte verzenddatum: 19-07-2011. Dat was het dinsdag, dus ik wacht, een tikkeltje ongeduldig en "stomme postbode" mompelend, op mijn pakketje. Het is klein genoeg om door de brievenbus te gaan, en zodra de klep rammelde, ging ik naar de deur. Nog voor ik kon zeggen dat de postbode aardig is, roep ik "stomme postbode!": de foto's waren nog niet binnen.
Het is woensdag, en ik dacht: nou, de 19e is niet gelukt, dan zal het wel de 20e worden. Hoopvol wacht ik op mijn pakketje, maar tevergeefs: geen foto's. Serieus, als ik ze morgen nog niet heb, dan ga ik bellen en mailen!

Bol.com doet het trouwens beter: maandagavond, net-geen nacht, bestel ik wat studieboeken. Dinsdag nog niet in huis, maar dat kan ik begrijpen, maar vandaag, woensdag, dus mooi wel! Hartelijk dank daarvoor. Blijkbaar zijn er niet alleen maar Stomme postbodes. =)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten