Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

zondag 3 juli 2011

Muziek (2)

Three Days Grace. Echt bekend zijn ze niet, hoewel je ze kunt kennen van de film "Raise your Voice". Een duistere band met treurige muziek over liefdesverdriet en andere pijnlijke dingen in het leven. I hate everything about you is zo'n nummer. Een leuk gitaardeuntje dat prima wordt ondersteund door de drummer, met een pakkende tekst. Of wat dacht je van Are you ready, deze komt uit de film Raise your Voice. Een geweldige drum, simpele akkoorden en een goed refrein om mee te zingen. I don't care is alleen van de zanger, samen met Apocalyptica. Meespelende violen, goede zang.. een mooi nummer! Een beetje zonde dat de muziek in de clip anders is dan op de CD, maar daar valt mee te leven.
Jammer dat het een beetje een emo-band is, je moet ook echt niet al hun CD's achter elkaar beluisteren, maar zo af en toe moet ik ze gewoon horen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten