Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

maandag 11 juli 2011

Update (1)

De komende twee weken ben ik van plan om te doen wat ik iedere zomervakantie doe: mijn kamer veranderen! De indeling blijft deze keer hetzelfde, maar mijn muren wil ik anders. Niet echt origineel, zijn mijn muren bedekt met behang. Nou ja.. dat was ooit de bedoeling. Er hangen krantenartikelen, plaatjes en informatie over artiesten, tekeningen, nog meer krantenartikelen, wat wiskundige posters en niet te missen: net-geen 200 foto's. "Wauw, zo veel?!" Ja, zoveel ja. Maar er komen er meer bij. Een stuk of 60, denk ik. Misschien zelfs nog wat meer. 
Om dit allemaal op te hangen, moet er wat verplaatst worden. Wat verplaatsen, wat opbergen, waarschijnlijk ook wat weggooien. Dan nog een grote schoonmaak, nieuwe schoolspullen kopen en tada: een frisse kamer voor een frisse start. 
Met foto's zal ik proberen te laten zien wat er in deze iets-meer-dan 9 vierkante meter allemaal gebeurt. Ik heb er zin in! 

Voor de duidelijkheid: dit is maar een deel van de foto-muur. ;-)

En.. om in de sfeer van de up-to-date-status te blijven: ik heb mijn Propedeuse! :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten