Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

zondag 17 juli 2011

Speciaal voor jou!

Het is avond. Mijn bed en vloer is bezaaid met spullen die in een ver, ver verleden (een paar uur geleden) nog aan mijn muren hingen. Morgen, als hopelijk de foto's binnen zijn, wordt alles opgehangen. Bijna alles, althans, omdat ik zeker weten ruimte te kort ga komen.
Maar ja, daar zal ik morgen en anders overmorgen over schrijven, dan zal ik ook wat foto's laten zien. 
Waarom plaats ik vandaag dan een blog? Mijn lieve, lieve vriendinnetje zei, en ik citeer: "hee! nog geen nieuwe blog? :-O" Wel, dan voel ik me verplicht (nee, het was geen bevel van je, dat weet ik) om wat te schrijven. Ik moet dan wel wat te melden hebben, want nu gaat het echt nergens, maar dan ook nergens over. Ook leuk! =)
Laatst had ik wat geschreven over Simon & Garfunkel. 'Dat zullen mijn lezers vast niet kennen,' dacht ik, 'het is redelijk oud.' Wel, ik had het mis. Van twee mensen kreeg ik te horen dat het een geweldig duo was en dat het nummer The Boxer geweldig is. Nooit van gehoord, dacht ik. Voor de aardigheid zocht ik het nummer maar op, misschien kende ik het. En jawel hoor! The boxer staat nu ook op mijn mp3-speler. 
Binnenkort: Boudewijn de Groot, P!nk (dat gaat lastig worden), James Blunt.. Tenminste, dat is mijn planning. =)

2 opmerkingen: