Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

maandag 29 augustus 2011

De toren en de Liefde

Ik draaide vrolijk op de Hogeschool aan mijn toren (de balk van 2x2x4 blokjes), donderde hij opeens uit elkaar!Gelukkig had ik nog mijn 5x5x5 bij me, en in noodgevallen is er de sleutelhanger versie van de 3x3x3, anders zou ik nog afkickverschijnselen gaan krijgen!
Nu probeer ik dat ding dus weet fatsoenlijk in mekaar te douwen, maar het wil niet helemaal lukken: twee blokjes weigeren. Ach, straks maar even op Youtube kijken, daar staat vast wel hoe je zo'n ding repareert..
In ander nieuws: zaterdag was ik bij het aller- aller- allerliefste meiske van de wereld: mijn meiske. Ik moest een blog schrijven, maar had geen idee waarover. "Schrijf er eentje over mij" zei ze voor de gein. Helemaal vergeten, ging ik gewoon wat schrijven over de Hogeschool, aangezien ik daar af en toe een beetje minder prettig van word. Zegt ze na een tijdje: "He, je zou toch een blog over mij schrijven?" Ja, inderdaad zeg, inderdaad! Ik dacht even na. "Maar wat zou ik over je moeten schrijven?" Zal ik schrijven over haar ogen, prachtig blauw, die mee glinsteren als ze lacht? Of over haar mooie, lange blonde haren? Misschien iets over haar innerlijk, anders.. Maar nee, dat doe ik niet. Niet dat ze geen mooi innerlijk heeft, maar het wordt dan wel erg persoonlijk. Ik heb er niet echt de behoefte aan als iedereen een soort persoonlijke liefdesbrief kan lezen. Dus ik ga nog even nadenken hoe ik een blog over haar ga schrijven (ja, jij zit nu vast op je werk als je dit leest: het wordt een hele lieve blog, zonder dat het slijmerig wordt, gewoon lekker Miekiaans =D ).
Nou ja, ik moet zo maar eens gaan slapen, morgen om kwart over 6 eruit om een uur later op de fiets te zitten. Twaalf uur lang op school doorbrengen, helpen met de introductieweek en in de avond mijn keuzevak "gebarentaal bij intake". Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten