Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

donderdag 25 augustus 2011

Waarom word ik gelezen in Israël?

Sommige dingen vind ik apart. Dat de reclame van Durex bijvoorbeeld de hele dag op de buis te zien is of dat je in die nieuwe reclame van FA toch echt wel een tepel voorbij ziet komen. Dat er altijd wel mensen zijn die over het weer klagen: dan is het te zonnig, dan zijn er teveel wolken en vervolgens regent het "de hele tijd". 
Andere dingen vind ik dan weer doodgewoon. Dat ik word aangestaard in het openbaar, wat ik ook doe. Is het hoe ik loop, hoe mijn bloesje losjes langs me bungelt, hoe ik een kubus oplos? Nou ja, ik maak me er niet druk om. 

Deze website heeft een kopje "statistieken". Heel verwonderlijk, staan daar de statistieken van mijn blog. Ik zie hoe vaak per dag ik ben bekeken, op welke tijdstippen, welke blogs het meest zijn gelezen.. Op zich wel grappig, vooral omdat ik er niet echt een patroon in zie. Kijk naar mijn top tien "Meest gelezen blogs", en je ziet van alles, er is niet echt een bepaald genre dat eruit steekt. 
Behalve welke blogs het meest gelezen worden, kan ik ook zien in welke landen dit gebeurt. Het zal geen verrassing zijn dat Nederland op nummer 1 staat. Maar schijnbaar, vraag me niet waarom, word ik ook gelezen in onder andere Duitsland, Singapore, Iran, de VS en Israël. Serieus: de voertaal is daar geen Nederlands, wat moet iemand daar dan met mijn verhaaltjes! Maar ach, het ziet er weel heel leuk uit op de kaart. :-)
Ik kan ook zien vanaf welke browser er word gelezen. Firefox op een, Explorer op twee. Nog nooit van Safari en Opera gehoord, maar schijnbaar zijn het ook diensten van het Internet, want ze staan erin. Verder zie ik dat er vooral van Windows, Linux, iPhone, en iPad wordt gelezen. Ja, dit zegt mij nog wat, maar ik heb nog nooit gehoord van Macintosh. Nou ja, zo leer ik ook eens wat! =D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten