Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

woensdag 23 oktober 2013

Boudewijn de Groot - Achter Glas, Meester Prikkebeen en Meisje van Zestien

Nog zo'n twee weken wachten en dan is het zover: op 1 november 2013 ga ik met mijn lieve meiske naar Boudewijn de Groot, in mijn beleving de beste Nederlandstalige artiest ooit. Om alvast in de stemming te komen, zal ik elke maandag een blog plaatsen waarin ik een nummer uitlicht. 

Helaas kan ik van Achter Glas geen filmpje vinden dat van goede kwaliteit is, dus je zult het met deze versie moeten doen. Bij de titel 'achter glas' dacht ik eerst aan een prostituee, al vond ik dat niks voor Boudewijn om over te zingen. Het gaat dan ook niet over de rode buurt, maar over foto's. Mensen op foto's, achter glas, kunnen niks zeggen. Rustig nummer, mooie woorden.

Meester Prikkebeen
Een oude bekende waar ik eerder ook al over heb geschreven. Nog steeds vind ik de clip geweldig en ben ik jaloers op zijn gezicht, omdat er in de loop der jaren alleen wat rimpels zijn gekomen, maar hij verder nog precies hetzelfde lijkt.
Meisje van Zestien
Ook over dit nummer heb ik al eens een blog gewijd. Boudewijn de Groot eindigt met dit nummer, als we de toegift niet meerekenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten