Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

vrijdag 4 oktober 2013

Boudewijn de Groot - Eiland in de verte

Het is nog slechts een maandje ver weg! Op 1 november 2013 ga ik met mijn lieve meiske naar Boudewijn de Groot, in mijn beleving de beste Nederlandstalige artiest ooit. Om alvast in de stemming te komen, plaats ik steeds een blog waarin ik nummers van hem uitlicht.

Een eiland in de verte vind ik persoonlijk een mooi, maar erg rustig nummer. Beetje 13 in een dozijn. Om eerlijk te zijn, heb ik er weinig over te zeggen. Het is een saai filmpje, maar hier kun je het nummer beluisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten