Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

vrijdag 25 oktober 2013

Boudewijn de Groot - Vrijgezel en Het Land van Maas en Waal

Over precies een week s het zover: op 1 november 2013 ga ik met mijn lieve meiske naar Boudewijn de Groot, in mijn beleving de beste Nederlandstalige artiest ooit. Om alvast in de stemming te komen, zal ik elke maandag een blog plaatsen waarin ik een nummer uitlicht. 

Vrijgezel
Dit is een nummer dat je met een gerust hart 'oud' mag noemen. Vrijgezel stamt namelijk uit het jaar 1966. Het nummer is een beetje in dezelfde stijl als Meisje van Zestien, Woningnood en Meneer de President.  Luister zelf maar naar deze versie en bekijk dan het filmpje, waarbij ik een flauw vermoeden heb dat er sluikreclame in zit.

Het Land van Maas en Waal
Ik heb er hier al een lange blog aan besteed, dus veel meer zal ik er niet over zeggen, behalve dat het een ge-wel-dig goed nummer is om mee te eindigen! 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten