Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

maandag 13 juni 2011

Opdracht Cancelled

Ik heb erover nagedacht. De opdracht die ik voor mezelf had verzonnen, om iets heel gedetailleerd te beschrijven, laat ik vallen. Ik vind het minder leuk dan ik dacht, en dat kan nooit de bedoeling zijn! Ik zou mezelf moeten dwingen om wat te schrijven, terwijl de inspiratie ontbreekt.
Nee, in plaats daarvan, ga ik terug naar hoe ik ooit, lang voor deze site, begon: gebeurtenissen uit mijn leven schrijven en daar een kleine plottwist aan geven. Dat vind ik wel leuk! =D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten