Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

maandag 16 april 2012

Pictures

Met mijn band spelen we allerlei soorten stijlen. De hoofdgitarist is opgestapt, omdat hij meer tijd wilde besteden aan zijn school. Volgende week komt er een nieuwe gitarist langs, en als hij blijft, gaan we de draad weer oppakken met eigen nummers.

Het eerste zelfgeschreven nummer is echt van heel de band. 
Eerst hadden we de gitaar, daar kwam een tweede gitaar bij en de drums en bas volgden. Dit muzikale bleef een beetje op de achtergrond hangen, tot ik op vakantie was. Om preciezer te zijn: ik zat in de bus van Frankrijk naar huis, het was ongeveer half 4 's nachts. Iedereen sliep, maar ik kon de slaap niet vatten en had het een beetje frisjes. Vandaar dat de eerste regel "I'm so cold" is. De rest van de tekst vloeide eruit. Ik zeg: enjoy!

I’m so cold
And I look for you
But I can’t find
You (and) there’s so much to do

I’m alone
And I’m by myself
I walk to home
And there I look at the shelf

(Chores)
There are pictures of you and me
Were we look happy
Pictures of you and me
It was so nice

I don’t know how
But I want to know
You bought me flowers
But it’s too late

Maybe it’s faith
But I couldn’t stay
Maybe it’s faith
But it ends this way

(Chores)

(Bridge)
Did you think it was just for fun?
That we go on and on
Did you think it was just for fun?
That we were shining like the sun
Did you think it was just for fun?
Then you are wrong!

(Chores 2x)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten