Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

zondag 22 april 2012

Blok 4

De toets- en hertoetsweek zijn achter de rug, en dat betekent dat het laatste blok, blok 4, morgen weer gaat beginnen. Even een overzichtje:
- Stage. Ik moet nog twee dagen, en dan heb ik de woensdag vrij en kan ik maandag laat beginnen! Helaas moet ik stage nog wel uitwerken, dus veel vrijheid van de meivakantie zal ik niet meekrijgen, maar er komt in ieder geval niet zoveel meer bij.
- Wiskunde en Cultuur. Dit vak had ik ook in blok 1 en blok 2. Omdat we in blok 3 het te druk hadden, hebben we WC nu dubbel. 2-3 gaat over schilderijen en de wiskunde die erachter zit. In 2-4 gaat het over plaatsbepaling en navigatie. Morgen hebben we deze vakken, en ik ben benieuwd wat we gaan doen. Moeten we de opdrachten uit de reader maken en die inleveren of wordt het een groepsproject of een toets?
- Algebra. Dit bouwt voort op vorig blok. Hier gaan we het onder andere hebben over modulo rekenen, priemgetallen en Diophantische vergelijkingen. Een vak waarbij je elk week met een nieuw hoofdstuk begint en we afsluiten met een toets. Ik heb er serieus al zin in!
- Vakdidactiek 2D. Dit bouwt voort op de vorige 3 blokken vakdidactiek. Ik weet nog niet precies wat we gaan doen, maar ik denk dat we weer een hoofdstuk gaan uitpluizen, werkbladen moeten bedenken en een verslag moeten inleveren.

De woensdag ben ik dus vrij, en als ik nou daar al mijn schoolwerk in kan plannen, heb ik de vrijdag vrij voor mezelf. Eerst een weekje school en dan vakantie, dan zien we wel verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten