Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

vrijdag 20 april 2012

Roadtrip (2)

Met mijn band spelen we allerlei soorten stijlen. De hoofdgitarist is opgestapt, omdat hij meer tijd wilde besteden aan zijn school. Volgende week komt er een nieuwe gitarist langs, en als hij blijft, gaan we de draad weer oppakken met eigen nummers.

Het derde zelfgeschreven nummer is ook echt van heel de band.
Op deel 1 volgde deel 2. Het verhaal was te lang om in een nummer te proppen, dus kwam er een deel 2. Ik zeg: enjoy!

Miek wanted to eat, so we went off the road

A nice restaurant, it looked like a boat
The food was gross, it tasted like trash
We didn’t pay, we didn’t have cash
Mick had Choco, Henk had steak
We wanted to stop, at the lake
On our bikes, we drove fast
Trying to forget the past
Someone told us, we had to stop
A man in blue, it was a cop
“What’s the officer, problem?”
“oh God, you’re too wasted, man!”
We were put in a jail
So many people, even a whale
The beautiful maid was a prostitute
A filthy man, with attitude
We had our friends, so we didn’t care
I sang the blues, everyone stared
Sitting in a jail, but why bother?
We had fun and we had each other!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten