Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

maandag 2 april 2012

"Gisteren was je een zeilboot"

Ik las vanochtend, toen ik in de spits in de tram zat, de Metro, en daar stond een artikeltje in over de striptekenaar van Argus. Het eerste stripje maakte mij aan het lachen op zo'n manier, dat ik het nog steeds geinig vind!

Met Argus keert striptekenaar René Leisink terug in de krant waarin hij in ooit al een wekelijkse strip verzorgde. In september is het tien jaar geleden dat Leisink startte met de satirische dagcartoon Argus, waarin hij de draak steekt met het nieuws van de dag. “Ik begon heel primitief”, blinkt hij terug. “Mijn cartoons werden opgehangen op het prikbord op de school van mijn vader. Dat was mijn eerste publicatie. Een halfjaar later maakte ik een website voor Argus, en weer een jaar later stond ik in de zondagseditie van de regionale krant Tubantia.”

Wel, René Leisink, je hebt er een lezer bij! :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten