Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

vrijdag 15 juni 2012

In de nesten

In de nesten werken; in moeilijkheden komen

Ik kijk naar buiten en zie een koolmees genieten van de kleine stukjes brood. 
In de hoge bomen zitten enkele dikke houtduiven. 
Al snel komen er meer kool- en pimpelmezen op het brood af. 
Een leuk gezicht, al die verschillende vogels buiten. 

In de nesten werken; in moeilijkheden komen.

Er springt een kat op de schutting, de vogels vliegen weg.
De mezen gaan de coniferen in, de merels zoeken onderdak  bij onze buren.
De houtduiven blijven zitten, zij zitten veel te hoog voor de kat.


In de nesten werken; in moeilijkheden komen.


De vogels zitten in hun nesten en zijn veilig.
Wie is er op het idee gekomen om het "moeilijkheden"te noemen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten