Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

zondag 29 juli 2012

Miek en haar kamer - deel 2

In deel 1 werd de bekleding van Miek's kamer besproken, nu gaan we het over de inhoud hebben: wat staat er wel en wat staat er niet? Een korte, snelle vragenronde voor Miek.

Vier ongebruikelijke voorwerpen die in je kamer staan.
1. Een keukentrapje. Omdat ik veel aan mijn muur heb hangen, moet ik er wel bij kunnen als het loslaat of als ik nog meer wil ophangen.
2. Een Rubik's 4x2x2 toren. Als wiskundige ben ik lichtelijk geobsedeerd door hun kubus, en heb dus ook de toren gekocht.
3. Een kruik. Deze is niet van mij en ik gebruik hem ook niet. Mijn moeder kreeg deze eens in een Kerstpakket, en mijn vriendin gebruikt de kruik als ze last heeft. Ik zet dan wel het heet water op hoor, zij hoeft alleen maar lekker te liggen. ;-)
4. Een scheurkalender uit 2008. Ik vond de kalender toen mijn broer zijn kamer aan het uitmesten was, en vond het zonde om weg te gooien. Per dag staan er Grootmoeders wijsheden in. Dat kan toch altijd nog van pas komen, haha.

Vier gebruikelijke voorwerpen die je niet in je kamer hebt staan.
1. Een televisie. Geen zorgen hoor, ik kan wel tv kijken, maar dat doe ik op mijn pc-scherm. Niet via internet, ik heb een tv-kaart in mijn pc-kast. Zo kan ik tv kijken op een klein scherm en ondertussen mijn mail bekijken, maar ik kan ook op volledig scherm kijken. Het is maar net waar ik zin in heb.
2. Een nachtkastje. Ik heb een plank schuin boven mijn bed hangen, daar staan mijn lamp op en ligt een boek over geheime geometrie. Mijn wekker staat op het bureau, zodat ik er wel uit moet als hij afgaat.
3. Een lijst. Alles wat aan mijn muur hangt, hangt zonder een lijst. Dus ja: ik heb geen fotolijsten of schilderijen aan de muur.
4. Een dvd/cd-speler. Tja, als je geen tv hebt, is een dvd-speler overbodig. Hetzelfde geldt ook een beetje voor de cd-speler.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten