Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

donderdag 5 januari 2012

(2) Things to do: Donderdag

Nog een paar dagen te gaan en dan is de vakantie al voorbij. Dat betekent dat ik moet gaan werken aan school, om bij te zijn, zodat ik volgende week volledig mee kan doen met de lessen.
Vandaag heb ik een groot gedeelte van mijn stage en Wiskunde & Cultuur uitgewerkt. Ook heb ik mijn Keuzevak afgemaakt en de handleiding van Stage ingekort.
Morgen ga ik werken aan Vakdidactiek, denk ik, omdat ik weet dat het veel is.
Nog veel te doen, maar ik kom er wel! =D

+ Stage
- verslagen uitwerken
- handleiding doornemen, inkorten en uitprinten
- plattegronden uitprinten
+ Vakdidactiek 2B
- verslag bijwerken
- reflectie schrijven op de presentatie
+ Wiskunde en Cultuur 2-2
- verslag bijwerken (eventueel)
- Hoofdstuk 2 af en beginnen aan Hoofdstuk 3
- presentatie doornemen en voorbereiden
- werkstuk doornemen en voorbereiden
+ SLC
- handleiding doornemen
- presentatie uitwerken
+ Keuzevak "Er was eens..."
- verslag bijwerken
+ Adolescentie Psychologie
- samenvatting doorlezen
+ Analytische Meetkunde 2
- Hoofdstuk 2 afmaken
- Aantekeningen overnemen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten